O nas

Kondej Marketing jest polską firmą istniejącą na rynku od 1996 roku.

Specjalizujemy się w badaniach rynkowych oraz doradztwie marketingowym i strategicznym.

Do czerwca 2017 roku współpracowaliśmy ściśle z międzynarodowymi korporacjami badawczymi. Obecnie prowadzimy badania i analizy rynkowe we własnym zakresie.

Naszą koncepcją jest dostarczanie raportów, ekspertyz i analiz rynkowych na międzynarodowym poziomie jakościowym, lecz w cenach dostosowanych do możliwości finansowych średnich i małych przedsiębiorstw.

Naszym sztandarowym produktem jest Marketingowy Ranking Sieci Detalicznych, który jest opiniotwórczą oceną sieci handlowych w Polsce, a jego wyniki są publikowane przez media ogólnopolskie.

Ściśle współpracujemy z miesięcznikiem branżowym „Wiadomości Handlowe” i portalem internetowym prowadzonym pod tą nazwą.

Firmą Kondej Marketing kieruje dr Andrzej Kondej, analityk rynkowy oraz konsultant marketingowy i strategiczny z ponad 25-letnim doświadczeniem zawodowym.

Sklep internetowy jest nową inicjatywą Kondej Marketing. Jej celem jest udostępnienie produktów badawczych firmom o różnej skali działania, w tym – takim, dla których profesjonalne badania rynkowe były dotychczas całkowicie niedostępne.

Od Państwa zainteresowania zależy czy ta inicjatywa zakończy się powodzeniem.

Zapraszamy do współpracy.

 

                         

 

Nasza kadra

             

Andrzej Kondej

  • Dyrektor zarządzający Kondej Marketing – firmy specjalizującej się w badaniach polskiego rynku konsumpcyjnego
  • Absolwent Uniwersytetu Gdańskiego
  • Doktor nauk ekonomicznych ze specjalizacją w dziedzinie handlu detalicznego i branży FMCG
  • Analityk rynkowy i doradca strategiczny z 25-letnim stażem zawodowym
  • Autoryzowany analityk rynkowy (in-country analyst) Euromonitor International, W. Brytania (w latach 2004- czerwiec 2017) - zrealizowanych ponad 70 projektów badawczych polskiego rynku
  • Autor Marketingowego Rankingu Sieci Detalicznych
  • Wykładowca Uniwersytetu w Białymstoku w zakresie przedmiotów handlowych i marketingowych
  • Autor książki „Polowanie na klienta” i wielu publikacji naukowych i branżowych
  • Doradca i trener Fundacji Biznes Odpowiedzialny Społecznie w Białymstoku
  • Współpracownik i publicysta „Wiadomości Handlowych”

                                                                                                                                                           

 

 

 

Izabela Wołkowicz

  • Absolwentka Wyższej Szkoły Zawodowej w Białej Podlaskiej
  • Absolwentka Wyższej Szkoły Ekonomicznej w Białymstoku
  • Absolwentka Uniwersytetu w Białymstoku
  • Specjalistka ds. marketing w Kondej Marketing (od 2010)
  • Kwalifikacje zawodowe: badania rynków (m.in. rynek żywności, kosmetyczny, napojów alkoholowych i bezalkoholowych) , analiza marketingowa

                                                                                                                                                            

 

 

 

 

Maciej Wołkowicz

  • Absolwent Uniwersytetu Marii Curie-Skłodowkiej w Lublinie
  • Specjalista ds. marketing w Kondej Marketing (od 2014)
  • Kwalifikacje zawodowe: badania rynków (m.in. rynek żywności, kosmetyczny, napojów alkoholowych i bezalkoholowych) , analiza marketingowa

                                                                                                                                                           

Shop is in view mode
Copyright © 2016 www.nazwa.pl Sklepicom - sklepy internetowe